Začalo snižování počtu pracovníků v herním průmyslu
Herní průmysl je jedním z nejdynamičtěji se rozvíjejících a nejziskovějších zábavních odvětví. Každým rokem se stává stále významnějším a atraktivnějším pro miliony hráčů po celém světě. Proč bylo propuštěno tolik vývojářů? To se podrobně dozvíte pod naším článkem.
Obsah
Snížení počtu zaměstnanců
Začátkem ledna nastala v herním průmyslu alarmující situace – hromadné propouštění vývojářů se dotklo více než tří tisíc zaměstnanců. Mezi oběťmi byl tým pracující na populární hře Dead By Daylight, který přijal opatření k propuštění přibližně 45 lidí. Dopad na tým Dead By Daylight není zdaleka zanedbatelný, ale představuje jen zlomek rozsahu krize sužující různé herní společnosti. Velikost těchto hromadných propouštění poukazuje na náročné časy pro průmysl s ekonomickou nejistotou, strategickými změnami nebo jinými faktory vedoucími k obtížným rozhodnutím o snížení počtu zaměstnanců.
Jednota
Situace s hromadným propouštěním v odvětví vývoje her se stále vyostřuje. Unity, přední vývojář herních enginů, pokračuje ve snižování počtu zaměstnanců a očekává se, že do března odejde více než 1800 zaměstnanců. Tato vlna propouštění se netýká jen Unity, ale také mobilního trhu jako celku, kde se vydavatelé chystají propustit 30 až 400 vývojářů. Další na seznamu je komunikační platforma Discord, která se rovněž potýká s potížemi a připravuje ztrátu 170 zaměstnanců.
Square Enix
Square Enix přijímá drastická opatření k řešení problémů s kvalitou ve svých projektech. V rámci této iniciativy budou uplatňována opatření na snížení počtu zaměstnanců ve všech aspektech, které nesplnily očekávání. Tento strategický krok by mohl vést ke změnám ve struktuře a směřování různých projektů, včetně možných důsledků pro sérii her Life is Strange.
Navzdory skutečnosti, že první díl Life is Strange se stal skutečným hitem, další vydání v sérii nemohla zopakovat stejný úspěch. Vývojáři uznali, že byly problémy, zejména ve snaze spojit první a druhý díl do jednoho vesmíru. Tyto potíže mohou vyvolat možnou změnu budoucího směřování a struktury seriálu.
Square Enix přijímá odpovědnost za své vývojové neúspěchy, protože si uvědomuje, že se jím zabývá příliš dlouho a přichází o důležité průmyslové trendy, jako je popularita tokenů NFC. Společnost nyní čelí výzvám při navazování obchodních vztahů a obnově své pověsti po těchto výzvách.
Recenze