Abay „Hobbit“ Khasenov o CS 2, Ancient a eSports: Rozhovor s Cloud9
Obsah
Herní zážitek
Během rozhovoru Hobit hovořil o některých momentech, které se objevily při hraní na Ancient mapě. Podělil se také o svůj názor, zda je potřeba provést úpravy této mapy v CS 2. O úpravách příliš nepřemýšlel, zaměřil se na mikromomenty, jako jsou vrcholy a pohyb modelu. Nabízí se otázka: opravdu CS 2 funguje na principu „vyber, zabij, vyhraj“?
Zvuk v CS 2
Dalším tématem, které Hobit vznesl, byly zvuky ve hře. Zaznamenal problémy se skákacími zvuky a dalšími aspekty. Je si jistý, že Valve tyto nedostatky napraví, ale zároveň zdůraznil, že se mu samotná hra líbí a je něčím novým a svěžím. Zároveň ale vyjádřil názor, že hra ještě není stoprocentně připravena na soutěž.
Role kapitána
Jako kapitán týmu přinesl Hobbit svou vlastní vizi a zároveň zachoval systémy, které již v týmu byly. Je důležité poznamenat, že prohlašuje, že CS 2 je v tuto chvíli skutečně hrou typu „vyber, zabij, vyhraj“ a že úspěch závisí na smyslu hry a schopnosti střelby.
Proč ne Vertigo?
Jednou z otázek, které mnoho lidí zajímá, je, proč tým Cloud9 nevybírá kartu Vertigo. Hobit přiznal, že nezná přesný důvod, ale naznačil, že by to mohlo souviset s problémy se zvukem nebo jinými technickými nedostatky této karty. Upřesnil také, že ani v CS:GO nehrálo na Vertigu mnoho týmů a může to být způsobeno tím, že příprava této mapy zabere více času.
Boj ve spodní závorce
Cloud9 pokračuje ve své cestě ve spodní části skupiny B. Aby se tým dostal do play off, potřebuje vyhrát další dvě vítězství. Příští zápas bude proti Complexity Gaming a bude to důležitý test pro tým Cloud9.
Recenze