Aktualizace CS2 – Nový typ agentů. Datum vydání? Grafika Overpass a Vertigo Counter-Strike 2
S každou větší aktualizací Counter-Strike 2 se nás vývojáři snaží překvapit novými funkcemi enginu Source 2.
Obsah
Nová úroveň grafiky v Counter-Strike 2
Úplně poprvé, ještě před vydáním hry, to byly volumetrické kouře, pak byly zkažené tekutým shaderem v Molotově, který byl přenesen z Half-Life: Alyx. Pak vypustili Office s celou hromadou nového skla, které se velmi pěkně rozbíjí, a teď konečně vývojáři šli do toho a vydali plnohodnotný remake Overpass spolu s vizuální ukázkou nového water and foam shaderu. , který interaguje se všemi akcemi a střelami hráče. Ahoj všichni kluci, Maxim je opět u mikrofonu a dnes vám řeknu, proč je tato konkrétní aktualizace jednou z nejdůležitějších pro budoucnost Counter-Strike. Jít.
Proč budou všechny mapy v KS2 předělané?
Všechny mapy, které byly dříve dostupné v CS2, byly buď přímé porty ze starého enginu na nový, nebo Frankensteiny s drobnými vizuálními vylepšeními. A kvůli tomu mnoho lidí v komunitě nabylo mylného dojmu, že nyní budou změny na mapách spočívat v nějakých podivných světlech nebo lesklých plochách.
Ve skutečnosti ale nakonec za pár let budou všechny mapy předělány stejným způsobem, jakým byl nyní předělán Overpass. A abyste pochopili, jak bude Counter-Strike v budoucnu vypadat, musíte se podívat na to, jak nyní vývojáři pracují na plnohodnotných remakech.
V tuto chvíli známe několik takových map: Overpass, který byl dnes vydán; plnohodnotný remake Itali, který se v oficiálních upoutávkách ukázal už v březnu; a screenshoty pro načítání obrazovek s Infernem, které byly náhodně nebo záměrně ponechány v poslední aktualizaci. Takže zapomeňte, jak vypadá Dust 2, Office, Mirage a dokonce i Nuke. Vývojáři vám to řeknou přímo, zde je mapa, která byla vytvořena s ohledem na nový engine a využívá všechny ty nejlepší technologie a funkce, které se připravovaly mnoho let.
Nejsem zdaleka ten nejpovolanější hráč, který by komentoval jakékoli herní změny na mapě, ale dejte nebo vezměte rozložení a geometrie zůstaly stejné. Některé body byly vyrovnané, jiné se staly nebezpečnějšími. Ale celkově se mi líbí všechno. Hlavně ta vizuální, jelikož je to momentálně jediná karta, při pohledu na kterou jsem ztratil pocit, že někdo hloupě zvýšil saturaci a jas, aby to vypadalo údajně chladněji.
Druhou mapou v této aktualizaci je Vertigo a ta může a měla by být nasávána méně, protože jde o přímý převod ze starého enginu s drobnými vizuálními vylepšeními. Někde to vypadá lépe, někde hůře, ale podle mě je stejně jako u předchozích karet objektivní problém s přeexponováním některých bodů. Například, když jdete na web A, zdá se, že jste oslepeni flash diskem.
Vyčerpání aktiv z remaku Inferno a dalších map
Celkově ale mapa vypadá slušně, líbil se mi hlavně rozptyl světla ve výtahové šachtě. A na pozadí skyboxu se odněkud objevily hory. Zajímavé je, že do souborů hry omylem strčili některá aktiva z jiných map, například nyní můžeme detailněji vidět malby, některé zbraně, barely a krabice z remaku Inferno.
Možná remake rukojmích a nové ikony v CS 2
V texturách rukojmích jsou také nové normály, ale pokud půjdeme do kanceláře, tak vizuálně je něco rozbité. Na základě toho můžeme předpokládat, že se připravuje plnohodnotný remake těchto modelů. Zejména s ohledem na to, že jsme již našli nové animace záchrany rukojmích. A kromě předchozí aktualizace s možností kontroly granátů se v této aktualizaci změnily i ikony v nákupním menu a inventáři, nyní jsou větší a vypadají zajímavěji.
Nový nástroj pro vizuální skriptování uzlů Pulse
S každou aktualizací však vývojáři zrychlí, aby hru vydali co nejdříve, a tentokrát konečně přidali režim „partners or Wingman“. Ale co je důležitější, logika pro změnu režimů na mapě je nyní implementována prostřednictvím nového systému Pulse.
Stručně řečeno, Pulse je analogem Blueprints z Unreal Engine. To znamená, že se jedná o samostatný nástroj pro vizuální programování uzlů, který je založen na dvou jazycích TypeScript a JavaScript v podobě enginu V8 od Google. V budoucnu mohou vývojáři komunitě poskytnout plnohodnotný Pulse Editor, kde může kdokoli vytvářet herní logiku pouhým přetažením vizuálních prvků, namísto rutinní práce s kódem.
Opět se o tom můžete dozvědět více zde. A soudě podle řádků v aktualizaci vývojáři pokračují ve změnách a vylepšování tohoto systému. Pokud se jim to povede, mohli bychom být v nové éře moddingu pro Counter-Strike a možná příležitostní hráči konečně budou moci do dílny zveřejnit své vlastní herní režimy.
Nový oční systém pro mrkání a fixaci pohledu
Když už mluvíme o vylepšeních, nemohu si nevšimnout, že se znovu objevily linky související s očima. Už jsem vám řekl, že materiál očí se poprvé objevil v souborech Counter-Strike. Tentokrát je však vše mnohem zajímavější. Klient zmiňuje dvě funkce: eye_blink pro mrkání a eye_target pro fixaci na cíl. A pokud si otevřeme některého z agentů v nástroji pro prohlížení herních modelů, najednou zjistíme, že naprosto všechny postavy mají nové kosti a pomocné modifikátory spojené s očima.
Spolu s tím se objevily některé velmi podezřelé post-processingové efekty, jako je obilí nebo květ, které lze ve hře jen stěží použít. Na základě toho se můžeme domnívat, že buď vývojáři připravují velký upgrade pro Source 2 Filmmaker a následně jej použijí k tvorbě plnohodnotných trailerů nebo příběhových videí pro operace. Nebo se v budoucnu dočkáme živějších a detailnějších agentů, kteří budou mrkat a dívat se různými směry, jelikož podobné systémy se již používají v jiných hrách Valve.
Testovací model, ve kterém se něco mísilo s posměchem
Když už se bavíme o agentech, objevil se nový model, do kterého je vložen taunt zvaný headshot. Všichni ostatní agenti mají úplně stejný taunt zvaný sniper, takže buď vývojáři jen něco testují, nebo se jim něco spletlo.
Pro Counter Strike 2 se připravuje nový premiérový matchmakingový režim
Soudě podle panoramatických souborů můžeme v příští aktualizaci očekávat další nový režim – prvotřídní matchmaking. V tomto ohledu dnes večer začala třetí velká vlna pozvánek na limitovaný test. Ve skutečnosti s každou novou aktualizací budou hráči distribuováni napříč různými mapami a různými režimy, takže čím více obsahu vývojáři vydají, tím více hráčů bude potřeba k otestování všeho.
Nový systém vykreslování hráčů na velké vzdálenosti
Připravují se i rendery dálkových hráčů. Nyní bude tento parametr upravovat tvůrce každé mapy individuálně, namísto nemotorného checkboxu v nastavení, který měl na svědomí vylepšení kontrastu postav. To se s největší pravděpodobností provádí pro velké mapy v nebezpečné zóně nebo zamlžené oblasti, jako je Insertion.
Všechny informace o možných datech vydání, otevřené beta verzi a dalších únikech
V tuto chvíli se v komunitě aktivně šíří zvěsti, že Valve pevně připravuje vydání KS2 na srpen nebo září. Údajně to hlásí někteří zasvěcení a sami vývojáři nechávají na různých mapách nejrůznější narážky, ale pokud se pokusíte spojit všechny informace dohromady, dostanete se do jakési změti. Zde jsou hodiny, které ukazují 8 hodin, 24 minut, které jako by skrývaly 24. srpen.
Zde je harmonogram, který končí v srpnu. Jedinou otevřenou bankovní buňkou je 69, takže vydání proběhne 6. září. A ve městě, kde sídlí kancelář Valve, klimatické léto obecně končí na konci září, takže všechny tyto pokyny jsou poměrně relativní a podobných teorií si můžete vytvořit, kolik chcete.
Je důležité poznamenat, že souběžně s Counter-Strike 2 Valve aktivně vyvíjí další konkurenční střílečku s názvem Neon Prime. Už jsem o tom mluvil podrobněji na konci roku 2022, dlouho před senzačním článkem Richarda Lewise.
Vzhledem k tomu, že Valve má omezený počet klíčových zaměstnanců, může fáze aktivního vývoje jednoho projektu ovlivnit ostatní projekty, protože lidé mají tendenci přecházet z jednoho týmu do druhého. Proto se mi zdá, že Neon Prime může mít mírný dopad na původní plány Valve.
Bez ohledu na to, jak dobře nyní Counter-Strike 2 vypadá, současný stav hry lze jen stěží nazvat plnohodnotnou betaverzí, jelikož vývojáři mají před sebou ještě dlouhou cestu dolaďování a hledání nejrůznějších chyb.
Aktivně se snažím vytáhnout jakékoli možné informace, ale mám dojem, že sami vývojáři nemají přesné plány na datum vydání, takže se v nejlepším případě dočkáme otevřené bety koncem roku, a to je stále děsivé mluvit o úplném vydání.
Recenze